My 31st Besday Celeb

Assalamualaikum,

Just nk share moment yg i rase i tunggu2 surprise dr Mr. Is untuk i. Last year i just dapat flower & card je dr Mr. Is. And Mr. Is belikan i 1 whole Brownies dr Secret Recipe utk celebrate dengan family die. Lagipun mase tu br je pas my wedding reception on 16th March kat Banting. macam malu2 je celeb bday dgn family mertua mase tu.

Tahun nie dah masuk 31 thn dah..bersyukur sangat dengan segala yg dikurniakan Allah utk i. Dapat hubby yg baik & soleh, rumah yg cozy & kerja yg tetap. hrp sgt tahun nie dpt merasa pengalaman ade baby bump & baby gerak2 dalam perut. sedih tgk baru2 nie ade baby comel kene tinggal dlm paper bag atas keta. comel je die. kdg2 rase geram tgk org yg ade baby tp suke2 g buang. tp tula dugaan yg Allah bagi. semua org lain2 dugaannya. i terima & redha dgn ujian Allah. ade hikmah semua nya. i & Mr. Is kene lebih berusaha.

mase besday i that day, i ade kursus GIS kat PJ. so balik opis terus jumpe Mr. Is kat parking keta. surprise bile bukak pintu keta ade bunge atas seat. yeay..igtkn Mr. Is dh xnk bg bunge dh.hihi..coz die ckp bg bunge bazir je, last2 masuk tong sampah jugak..Mr. Is letak 2 card atas dashboard. Mr. Is suruh bace satu2. bile i bukak card yg first, i tgk card tu tulis 'happy anniversary'. 2nd card tu tulis 'happy birthday'. both cards ade ribbon kat atas card. 1st card Mr Is wish me 'May the years to come filled with happiness for me and you'. 2nd card just tulis 'happy birthday sayang. May all the happiness belong to you & i love u always'. feeling2 bace tu,  Mr. Is tny i nk makan ape. i ckp just follow org yg nk belanje. Mr. Is bawak i g Sunway Pyramid. die ajak g celeb bday kat Bubba Gump. Ya Allah, xpernah berangan nk makan kat situ. dengar macam mahal. Mr. Is cakap 'xpela makan kat sini.lagipun kte dua mmg xpernah makan kat sini.celeb bday u kat tempat mahal ckit.mayb lg 5 thn br leh makan kat sini lagi'..hihi..i senyum jela.

terharu dgn usaha simple yg die tunjukkan. last year bunge & cards atas katil. this year bunge & card dlm keta. Mr. Is mmg bukan jenis yg romantic, tp his effort tu dah buat i happy. I luv U Mr. Is. hope next year ade surprise lg. hehe.

nie pict2 my bday celebration.



Muke excited 1st time masuk Bubba Gump

order utk 2 org ke 5 org nie sayang??

besday gurl wif the cake.yummy...

roses & cards for me

comment? we will come again.. =)


I celebrate ME! The birth of Me! 
The person I will become! 
The wife, sister, daughter, friend, employee; I am! 
and the Mother I will be someday!
I am grateful to Allah for the gift of life,
I am void without Him,
Also thankful to my earthly parents for nurturing me into the graceful,
lovely and great woman I am today
Happy birthday to me!
I wish myself many more years of joy, love,
laughter, health and prosperity
I wish myself strength and wisdom for days to come
and success with everything I do today and tomorrow!


Comments

Popular Posts